17 maja 2019 13:57 | Przetargi
Urząd Gminy Pniewy
Pniewy 2
05-652 Pniewy
Znak sprawy: In.271.13.2019 Pniewy, 17.05.2019 r.
………………………………………..
………………………………………..
.……………………………………….
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
Opracowanie dokumentacji technicznej, projektów i kosztorysów na modernizację i dostosowanie części budynku szkoły na punkt przedszkolny w Ciechlinie dz. nr 181/2 gmina Pniewy.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji technicznej na wykonanie przebudowy i adaptacji części budynku szkoły na punkt przedszkolny na działce nr 181/2 w Ciechlinie gm. Pniewy
Ponadto zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonywaniem robót budowalnych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej. Opracowana dokumentacja techniczna powinna być zgodna z „Koncepcją modernizacji i dostosowania części budynku szkoły na punkt przedszkolny dz. nr 181/2 obręb Ciechlin w Ciechlinie gm. Pniewy” załączoną do niniejszego zapytania ofertowego.(zał. nr 4)
Dokumentacja projektowa musi zostać wykonana przez projektantów posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, którzy są członkami izby samorządu zawodowego.
Kod przedmiotu zamówienia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Zakres dokumentacji technicznej (projektowo - kosztorysowej) obejmuje w szczególności:
-wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie projektu budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami branżowymi, pozwoleniami i innymi dokumentami stosownie do potrzeb, niezbędnymi do wykonanie modernizacji i dostosowania części budynku szkoły na punkt przedszkolny dz. nr 181/2 obręb Ciechlin w Ciechlinie gm. Pniewy w 4 egz.+ wersja elektroniczna na CD
-sporządzenie kosztorysu inwestorskiego i kosztorysu ofertowego w 4 egz. +wersja elektroniczna na płycie CD
-sporządzenie szczegółowego przedmiaru robót w 4 egz. +wersja elektroniczna na płycie CD
-sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich prac ujętych w projektach budowlanych w 4 egz. +wersja elektroniczna na płycie CD
-opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla wszystkich robót 4 egz.+ wersja elektroniczna na płycie CD
Projekt budowlany, kosztorys inwestorski, szczegółowy przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, m. in.:
a. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 1202 z p. zm.),
b. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389),
c. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z p.zm.),
d. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z p. zm.),
II Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym
1.Termin i miejsce wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga aby zamówienie było zrealizowane do dnia 25.06.2019 r.
Odbiór dokumentacji nastąpi w siedzibie zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
2. Opis sposobu obliczania ceny
2.1 W ofercie należy podać cenę w rozumieniu art.3 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2014 r. poz. 915) za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2.2 Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto wpisana w formularzu oferty za całość przedmiotu zamówienia.
2.3 Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2.4 Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający
w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
2.5 Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (złoty polski).
2.6 Cenę oferty należy określać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cenę oferty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr. pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
2.7 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
3. Kryteria oceny ofert
3.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
1) Kryterium nr 1- cena oferty brutto - 60%,
2) Kryterium nr 2 –doświadczenie zawodowe 40%
3.2 Zasady oceny ofert:
1) Oferty będą oceniane w skali stu - punktowej, według wzoru: S = C + D gdzie poszczególne symbole oznaczają:
S-suma uzyskanych punktów,
C- punkty za cenę,
D - punkty za doświadczenie zawodowe
2) Kryterium nr 1: cena - ocena wg wzoru: C = (C min/C of. por.) x 60, gdzie:
C min - najniższa całkowita cena wg załącznika nr 1 spośród wszystkich ofert,
C of. por. - zaoferowana całkowita cena wg załącznika nr 1 w ofercie porównywanej,
C- ilość punktów za cenę przyznanych ofercie porównywanej.
3) Kryterium nr 2: doświadczenie zawodowe D
Punkty za kryterium doświadczenie zawodowe zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie ilości wykonanych projektów budowy bądź przebudowy budynków o powierzchni użytkowej min. 120 m2 udokumentowanych zgodnie z zał. nr 2 (wykaz zrealizowanych zamówień potwierdzających spełnianie warunku doświadczenia).
Zamawiający dokona oceny poszczególnych ofert w kryterium doświadczenie zawodowe stosując poniższe zasady:
1(jeden) projekt o wskazanych wyżej parametrach - 10 pkt
2(dwa)projekty o wskazanych wyżej parametrach - 20 pkt
3 (trzy) i więcej projektów o wskazanych wyżej parametrach - 30 pkt
4 (cztery) i więcej projektów o wskazanych wyżej parametrach - 40 pkt
3.3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów.
3.4. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i doświadczenia zawodowego, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4. Informacje dodatkowe
4.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
4.2. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, w obu przypadkach w formie pisemnej, pod warunkiem, że dokona tego przed upływem terminu składania ofert.
4.3. Zamawiający wyklucza z postępowania oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postepowaniu – taką ofertę uważa się za odrzuconą.
4.4.Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym nie zostaną wzięte pod uwagę.
4.5. Wykonawca, którego ofertę wybrano zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu telefonicznie lub pisemnie.
4.6.Oferenci uczestniczą w postepowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postepowania ofertowego
5. Zamawiający wraz z zapytaniem ofertowym przekazuje:
a. formularz ofertowy - załącznik nr 1,
b. wykaz zrealizowanych zamówień - załącznik nr 2,
c. wzór umowy – załącznik nr 3
d. projekt koncepcji modernizacji i dostosowania części budynku szkoły na punkt przedszkolny dz. nr 181/2 obręb Ciechlin, wieś Ciechlin gmina Pniewy– załącznik nr 4
e. wzór oświadczenia RODO załącznik nr 5
III Przygotowanie oferty
Ofertę należy:
a) złożyć w formie pisemnej (osobiście, pisemnie – listem, faxem, e-mailem – pniewy@pniewy.pl) na Formularzu Oferty wraz z wypełnionymi i podpisanymi załącznikami nr 2 i nr 5 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 1 (sekretariat) do dnia 21.05.2015 r. do godz. 12:00
b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem:
Zapytanie ofertowe na „Modernizację i dostosowanie części budynku szkoły na punkt przedszkolny w Ciechlinie dz. nr 181/2 gmina Pniewy znak sprawy In.271.13.2019”
IV Kontakt z wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Izabella Smereczyńska
Wójt Gminy Pniewy
Ireneusz Szymczak