Miesięcznik Moje Pniewy ::Harmonogram odbioru odpadów komunalnych 01.07.2020 - 30.06.2021, numer konta::Od 1 września 2020r. odbiór odpadów z Woli Pniewskiej będzie odbywać się zgodnie z harmonogramem dla Rejonu nr 1, czyli we wtorki.

Przetargi

20 listopada 2018 15:24 | Przetargi

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Poprawa dostępności do świadczeń stomatologicznych dla dzieci i młodzieży w szkołach w 2018 r. Dostawa sprzętu do gabinetu dentystycznego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Kruszewie gmina Pniewy.

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

 

Znak sprawy: In.271.18.2018                                                        Pniewy, 20.11.2018r.

 

 

 

Zaproszenie do składania ofert

 

Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

Poprawa dostępności do świadczeń stomatologicznych dla dzieci i młodzieży w szkołach w 2018 r. Dostawa sprzętu do gabinetu dentystycznego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Kruszewie gmina Pniewy.

 

I. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Dostawa sprzętu do gabinetu dentystycznego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Kruszewie gmina Pniewy wg. specyfikacji określonej w załączniku nr 2.

Uwaga: Wypełniony załącznik nr 2 należy załączyć do oferty.

 

2. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy

 

3. Zamawiający wymaga transportu, montażu przedmiotu zamówienia oraz szkolenia z obsługi sprzętu gratis.

 

4. Jeżeli Zamawiający określając produkt będący przedmiotem niniejszego postępowania posłużył się wskazaniem konkretnego rozwiązania, w tym zakresie dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć zaoferowanie rozwiązanie innego producenta aniżeli wskazanego przez Zamawiającego, z tym że oferowany produkt nie może być gorszy jakościowo od wskazanego, musi mieć co najmniej takie same parametry techniczno –eksploatacyjne, posiadać taką samą lub lepszą funkcjonalność oraz musi posiadać gwarancję nie krótszą od gwarancji jakiej udziela wskazany producent. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Kolory oraz wzory materiałów wymagają zaakceptowania przez Zamawiającego.

Sprzęt będący przedmiotem zamówienia powinien posiadać certyfikat CE.

 

5. Zamawiający wymaga bezpłatnego serwisu w okresie oferowanej gwarancji.

CPV:  Kod CPV: 33130000 – Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

            Kod CPV: 33137000 – Akcesoria profilaktyki stomatologicznej

            Kod CPV: 33192410 – Fotele stomatologiczne

 

II Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

1. Termin i miejsce wykonania zamówienia

Zamawiający wymaga aby zamówienie było zrealizowane do 30.11.2018 roku

 

Miejsce realizacji zamówienia: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Kruszewie gmina Pniewy.

2. Opis sposobu obliczania ceny

2.1 W ofercie należy podać cenę w rozumieniu art.3 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2014 r. poz.915) za wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

2.2 Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto wpisana w formularzu oferty za całość przedmiotu zamówienia.

 

2.3 Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

 

2.4 Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający

w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

2.5 Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (złoty polski).

 

2.6 Cenę oferty należy określać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosownie do przepisu paragrafu 5 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2008 r.

w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług (Dz.U. z 2008 r nr 212 poz.1337) Cenę oferty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr. pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.

 

2.7 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

3. Kryteria oceny ofert

3.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

1) Kryterium nr 1- cena oferty brutto - 50%,

2) Kryterium nr 2 - okresy gwarancji jakości - 25%,

3) Kryterium nr 3 – czas reakcji na awarię – 25%

 

3.2 Zasady oceny ofert:

1) Oferty będą oceniane w skali stu - punktowej, według wzoru: S = C + G+ T gdzie poszczególne symbole oznaczają:

S-suma uzyskanych punktów,

C- punkty za cenę,

G - punkty za okresy gwarancji jakości,

T – punkty za czas reakcji na awarię,

 

2) Kryterium nr 1: cena - ocena wg wzoru: C = (C min/C of. por.) x 50, gdzie:

C min - najniższa całkowita cena wg załącznika nr 1 spośród wszystkich ofert,

C of. por. - zaoferowana całkowita cena wg załącznika nr 1 w ofercie porównywanej,

C- ilość punktów za cenę przyznanych ofercie porównywanej.

 

3) Kryterium nr 2: okres gwarancji jakości: G

Punkty za kryterium gwarancja zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej gwarancji zawartego w formularzu oferty. Zamawiający dokona oceny poszczególnych ofert w kryterium gwarancja stosując poniższe zasady:

Gwarancja min 12 miesięcy - 0 pkt

Gwarancja 24 miesiące - 5 pkt

Gwarancja 36 miesięcy - 10 pkt

Gwarancja 48 miesięcy - 20 pkt

Gwarancja 60 miesięcy i więcej - 25 pkt

 

4) Kryterium nr 3: czas reakcji na awarię ocena wg wzoru: T = (T min/T of. por.) x 25, gdzie:

T min - najniższy termin wykonania naprawy wg załącznika nr 1 spośród wszystkich ofert,

T of. por. - zaoferowany termin wykonania naprawy wg załącznika nr 1 w ofercie porównywanej,

T- ilość punktów za czas reakcji na awarię przyznanych ofercie porównywanej.

 

3.3. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę w Ofercie zaoferowanego okresu gwarancji jakości, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny – 12 miesięczny okres gwarancji jakości i tak przyjmie do obliczenia punktacji w tym kryterium.

3.4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów.

 

3.5. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny, okresu gwarancji i czasu reakcji na awarię, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane

w złożonych ofertach.

 

4. Informacje dodatkowe

4.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji uzupełniających z wybranymi oferentami.

4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

4.3. Wykonawca, którego ofertę wybrano zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu telefonicznie lub pisemnie.

 

III Przygotowanie oferty

Ofertę należy:

a)      złożyć w formie pisemnej (osobiście, pisemnie – listem, faxem ) na Formularzu Oferty          w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 1 (sekretariat) do dnia 26.11.2018 r.  do godz. 10:15

b)      opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem:

„Zapytanie ofertowe na: Poprawa dostępności do świadczeń stomatologicznych dla dzieci i młodzieży w szkołach w 2018 r. Dostawa sprzętu do gabinetu dentystycznego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Kruszewie gmina Pniewy. Znak sprawy: In.271.18.2018”

 

IV Kontakt z wykonawcą

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

Izabella Smereczyńska, Mirosław Szmalec

 

Przeczytano: 778 razy.| Wydrukuj|Do góry