Miesięcznik Moje Pniewy ::Harmonogram odbioru odpadów komunalnych 01.07.2020 - 30.06.2021, numer konta::Od 1 września 2020r. odbiór odpadów z Woli Pniewskiej będzie odbywać się zgodnie z harmonogramem dla Rejonu nr 1, czyli we wtorki.

Przetargi

13 września 2018 09:49 | Przetargi

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.271.13.2018. Nazwa zadania: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 2.600.000,00 zł .

 

In.271.13.2018

Pniewy, 2018-09-12

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.271.13.2018. Nazwa zadania: Udzielenie i obsługa  długoterminowego  kredytu złotowego w  wysokości  2.600.000,00 zł .

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

 

Bank Spółdzielczy w Tarczynie, ul. Stępkowskiego 4, 05-555 Tarczyn

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

---------------------------------------------------------------------------

 

Lp.:                          1

Nazwa wykonawcy:              Bank Spółdzielczy w Tarczynie

Adres wykonawcy:              ul. Stępkowskiego 4, 05-555 Tarczyn

Cena oferty brutto:           166422,80 zł

Liczba pkt. w kryterium cena: 60,00

Liczba pkt w kryterium czas uruchomienia kredytu: 40,00

Suma pkt.:                    100,00

 

Lp.:                          2

Nazwa wykonawcy:              Powszechna Kasa  Oszczędności Bank Polski S.A.                                                        Regionalne Centrum Korporacyjne w Kielcach

Adres wykonawcy:              ul. Sienkiewicza 33/35, 25-005 Kielce

Cena oferty brutto:           172457,38 zł

Liczba pkt. w kryterium cena: 57,90

Liczba pkt w kryterium czas uruchomienia kredytu: 40,00

Suma pkt.:                    97,90

 

Lp.:                          3

Nazwa wykonawcy:              Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie

Adres wykonawcy:              ul. T. Kościuszki 5, 07-200 Wyszków

Cena oferty brutto:           162715,80 zł

Liczba pkt. w kryterium cena: -

Liczba pkt w kryterium czas uruchomienia kredytu: -

Suma pkt.:                    -

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty / ofert:

 

W prowadzonym postępowaniu odrzucono następujące oferty

---------------------------------------------------------------------------

 

Lp.:                          1

Nazwa wykonawcy:              Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie

Adres wykonawcy:              ul. T. Kościuszki 5, 07-200 Wyszków

Nr zadania:                  

Uzasadnienie faktyczne odrzucenia: Oferta niezgodna z specyfikacją istotnych warunków zamówienia - brak w ofercie określenia czasu uruchomienia kredytu od dnia przekazania do dyspozycji, który był jednym z kryteriów oceny oferty, opisanym w SIWZ w pkt. XV.1b.

Uzasadnienie prawne odrzucenia: art. 89 ust. 1 pkt.2

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

3)   wyboru najkorzystniejszej oferty

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może również w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania / przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (faks lub poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.

 

 

 

 

Wiesław Nasiłowskiego

Wójt Gminy Pniewy

Przeczytano: 822 razy.| Wydrukuj|Do góry